Together we build our education
Naša misija je da svako dijete ima pristup znanju, prilici i podršci koju zaslužuje.
Vizija Fondacije
Postavljanje cilja da svi srednjoškolci u Bosni i Hercegovini postignu funkcionalnu pismenost do 2040. godine predstavlja ambiciozan plan
s ključnim fokusom na obrazovanje kao temelju razvoja društva. Ovaj cilj ne samo da promovira pojedinačni uspjeh učenika,
već i ukupnu konkurentnost zemlje na međunarodnoj razini. Razvijanje funkcionalne pismenosti podrazumijeva stvaranje generacije
mladih koji su sposobni primijeniti svoje znanje u stvarnom životu, rješavati kompleksne probleme i pridonositi inovacijama u društvu. Indikatori kroz koje će se pratiti napredak prema postizanju ovog cilja uključuju:
Disponibilnost odličnih vrtića
Praćenje broja i rasprostranjenosti visokokvalitetnih vrtića diljem zemlje kako bi se osiguralo da svako dijete, neovisno o lokaciji, ima pristup vrhunskom predškolskom obrazovanju.
Učešće djece u predškolskom obrazovanju
Praćenje postotka djece koja aktivno sudjeluju u programima predškolskog obrazovanja do dobi od šest godina, s posebnim naglaskom na inkluzivnosti i osiguravanju jednakih prilika za sve.
Vrhunska kvaliteta programa
Praćenje standarda kvalitete u predškolskim ustanovama, uključujući ne samo edukativne metode i stručnost odgajatelja, već i infrastrukturne uslove koji podržavaju holistički razvoj djece u skladu sa najboljim svjetskim praksama.
Socijalna inkluzija
Praćenje napretka u ostvarivanju inkluzivnih pristupa predškolskom obrazovanju, osiguravajući da su djeca, učitelji, roditelji i društvo u cjelini, u potpunosti integrirani u obrazovno okruženje.
Saradnja sa roditeljima
Razvoj programa i praksi koji potiču saradnju između vrtića, roditelja i lokalne zajednice, osiguravajući kontinuiranu podršku roditelja u obrazovanju i razvoju svoje djece.
'
PISA testovi
Tracking student results on PISA tests with the aim of gaining an objective insight into their abilities in reading, mathematics, and science, and monitoring the position of Bosnia and Herzegovina on the global education ranking, which includes criteria such as teaching quality, access to education, and student outcomes, providing a comprehensive overview of the success of the education system.
Uspješnost učenika u nastavku školovanja
Monitoring the percentage of students who successfully complete secondary education and either continue their education or are successfully employed in relevant sectors.
Inovacije u nastavi
Podupiranje i praćenje razvoja inovativnih metoda podučavanja, uvođenje novih tehnologija i prilagodbe nastavnog plana i programa kako bi sve gore navedeno bilo moguće. Ovaj cilj postavljen je s namjerom stvaranja obrazovanog društva koje će biti oslonac za ekonomski i društveni razvoj Bosne i Hercegovine.
Ko stoji iza vizije?
Vizija funkcionalno pismenog društva nije rezultat pojedinca – već posvećenog tima ljudi, nastavnika, institucija i partnera koji vjeruju da je znanje pravo svakog djeteta. Upoznajte one koji svakodnevno rade na ostvarenju ove misije.
“Moje lično zalaganje ide u smjeru da fondacija Olimpijada znanja potakne i pokrene putem svog savjeta društvene procese i reforme koje će dovesti do pune konkurentnosti znanja i vještina novadolazećih generacija u Bosni i Hercegovini na evropskom prostoru.“
“Naša djeca su dijamanti koje treba brusiti kroz obrazovanje od njihovog samog postanka da bi zasjala punim sjajem na pozornici znanja i društvenog napretka Bosne i Hercegovine, blagostanja obitelji iz kojih potiču i vlastitog samoostvarenja u konkurenciji sa djecom regije, Europe i svijeta.“
