Zajedno gradimo naše obrazovanje

Naša misija je da svako dijete ima pristup znanju, prilici i podršci koju zaslužuje.

Vizija Fondacije

Postavljanje cilja da svi srednjoškolci u Bosni i Hercegovini postignu funkcionalnu pismenost do 2040. godine predstavlja ambiciozan plan
s ključnim fokusom na obrazovanje kao temelju razvoja društva. Ovaj cilj ne samo da promovira pojedinačni uspjeh učenika,
već i ukupnu konkurentnost zemlje na međunarodnoj razini. Razvijanje funkcionalne pismenosti podrazumijeva stvaranje generacije
mladih koji su sposobni primijeniti svoje znanje u stvarnom životu, rješavati kompleksne probleme i pridonositi inovacijama u društvu. Indikatori kroz koje će se pratiti napredak prema postizanju ovog cilja uključuju:

Dostupnost izvrsnih vrtića

Praćenje broja i rasprostranjenosti visokokvalitetnih vrtića diljem zemlje kako bi se 
 osiguralo da svako dijete, neovisno o lokaciji, ima pristup vrhunskom predškolskom obrazovanju.

Participacija djece u predškolskom obrazovanju

Praćenje postotka djece koja aktivno sudjeluju u programima predškolskog obrazovanja do dobi od šest godina, s posebnim naglaskom na inkluzivnosti i osiguravanju jednakih prilika za sve.

Vrhunska kvaliteta programa

Praćenje standarda kvalitete u predškolskim ustanovama, uključujući ne samo edukativne metode i stručnost odgajatelja, već i infrastrukturne uslove koji podržavaju holistički razvoj djece u skladu sa najboljim svjetskim praksama.

Socijalna inkluzija

Praćenje napretka u ostvarivanju inkluzivnih pristupa predškolskom obrazovanju, 
 osiguravajući da su djeca, učitelji, roditelji, i društvo u cjelini, u potpunosti integrirani u obrazovno okruženje.

Saradnja sa roditeljima

Razvoj programa i praksi koji potiču saradnju između vrtića, roditelja i lokalne zajednice, osiguravajući kontinuiranu podršku roditelja u obrazovanju i razvoju svoje djece.

PISA testovi

Praćenje rezultata učenika na PISA testovima s ciljem sticanja objektivnog uvida u njihove 
 sposobnosti u čitanju, matematici i nauci, i praćenja pozicije Bosne i Hercegovine na globalnoj ljestvici obrazovanja, koja uključuje kriterije kao što su kvaliteta nastave, pristup obrazovanju i rezultate učenika, te pruža cjelovit pregled uspješnosti obrazovnog sistema.

Uspješnost učenika u nastavku školovanja

Praćenje postotka učenika koji uspješno završavaju srednjoškolsko obrazovanje i nastavljaju dalje školovanje ili se uspješno zapošljavaju u relevantnim sektorima.

Inovacije u nastavi

Podupiranje i praćenje razvoja inovativnih metoda podučavanja, uvođenje novih tehnologija 
 i prilagodbe nastavnog plana i programa kako bi sve gore navedeno bilo moguće. Ovaj cilj postavljen je s namjerom stvaranja obrazovanog društva koje će biti oslonac za ekonomski i društveni razvoj Bosne i Hercegovine.

Ko stoji iza vizije?

Vizija funkcionalno pismenog društva nije rezultat pojedinca – već posvećenog tima ljudi, nastavnika, institucija i partnera koji vjeruju da je znanje pravo svakog djeteta. Upoznajte one koji svakodnevno rade na ostvarenju ove misije.

“Moje lično zalaganje ide u smjeru da fondacija Olimpijada znanja potakne i pokrene putem svog savjeta društvene procese i reforme koje će dovesti do pune konkurentnosti znanja i vještina novodolazećih generacija u Bosni i Hercegovini na evropskom prostoru.“

akademik, prof. dr.
Mirko Pejanović
Predsjednik Upravnog Odbora

“Naša djeca su dijamanti koje treba brusiti kroz edukaciju od njihovog samog postanka da bi zasjala punim sjajem na pozornici znanja i društvenog progresa Bosne i Hercegovine, blagostanja obitelji iz kojih potiču i vlastitog samoostvarenja u konkurenciji sa djecom regije, Europe i svijeta.“

prof,dr.
Anto Domazet
Potpredsjednik

"Projekte fokusirane na mlade i podizanje kvaliteta obrazovanja treba maksimalno svi da podržimo jer to sigurno vodi do pozitivnih promjena u društvu."

mag. oec.
Muhamed Pilav
Potpredsjednik

Quote goes here

Maja Pilav
Direktor Fondacije

Podržite zdravo odrastanje svoje djece!

Vaša donacija pomaže mladima da ostvare svoj puni potencijal.

Zajedno stvaramo prilike kroz obrazovanje.