Zajedno gradimo naše obrazovanje
Naša misija je da svako dijete ima pristup znanju, prilici i podršci koju zaslužuje.
Vizija Fondacije
Postavljanje cilja da svi srednjoškolci u Bosni i Hercegovini postignu funkcionalnu pismenost do 2040. godine predstavlja ambiciozan plan
s ključnim fokusom na obrazovanje kao temelju razvoja društva. Ovaj cilj ne samo da promovira pojedinačni uspjeh učenika,
već i ukupnu konkurentnost zemlje na međunarodnoj razini. Razvijanje funkcionalne pismenosti podrazumijeva stvaranje generacije
mladih koji su sposobni primijeniti svoje znanje u stvarnom životu, rješavati kompleksne probleme i pridonositi inovacijama u društvu. Indikatori kroz koje će se pratiti napredak prema postizanju ovog cilja uključuju:
Dostupnost izvrsnih vrtića
Praćenje broja i rasprostranjenosti visokokvalitetnih vrtića diljem zemlje kako bi se osiguralo da svako dijete, neovisno o lokaciji, ima pristup vrhunskom predškolskom obrazovanju.
Participacija djece u predškolskom obrazovanju
Praćenje postotka djece koja aktivno sudjeluju u programima predškolskog obrazovanja do dobi od šest godina, s posebnim naglaskom na inkluzivnosti i osiguravanju jednakih prilika za sve.
Vrhunska kvaliteta programa
Praćenje standarda kvalitete u predškolskim ustanovama, uključujući ne samo edukativne metode i stručnost odgajatelja, već i infrastrukturne uslove koji podržavaju holistički razvoj djece u skladu sa najboljim svjetskim praksama.
Socijalna inkluzija
Praćenje napretka u ostvarivanju inkluzivnih pristupa predškolskom obrazovanju, osiguravajući da su djeca, učitelji, roditelji, i društvo u cjelini, u potpunosti integrirani u obrazovno okruženje.
Saradnja sa roditeljima
Razvoj programa i praksi koji potiču saradnju između vrtića, roditelja i lokalne zajednice, osiguravajući kontinuiranu podršku roditelja u obrazovanju i razvoju svoje djece.
PISA testovi
Praćenje rezultata učenika na PISA testovima s ciljem sticanja objektivnog uvida u njihove sposobnosti u čitanju, matematici i nauci, i praćenja pozicije Bosne i Hercegovine na globalnoj ljestvici obrazovanja, koja uključuje kriterije kao što su kvaliteta nastave, pristup obrazovanju i rezultate učenika, te pruža cjelovit pregled uspješnosti obrazovnog sistema.
Uspješnost učenika u nastavku školovanja
Praćenje postotka učenika koji uspješno završavaju srednjoškolsko obrazovanje i nastavljaju dalje školovanje ili se uspješno zapošljavaju u relevantnim sektorima.
Inovacije u nastavi
Podupiranje i praćenje razvoja inovativnih metoda podučavanja, uvođenje novih tehnologija i prilagodbe nastavnog plana i programa kako bi sve gore navedeno bilo moguće. Ovaj cilj postavljen je s namjerom stvaranja obrazovanog društva koje će biti oslonac za ekonomski i društveni razvoj Bosne i Hercegovine.
Ko stoji iza vizije?
Vizija funkcionalno pismenog društva nije rezultat pojedinca – već posvećenog tima ljudi, nastavnika, institucija i partnera koji vjeruju da je znanje pravo svakog djeteta. Upoznajte one koji svakodnevno rade na ostvarenju ove misije.
“Moje lično zalaganje ide u smjeru da fondacija Olimpijada znanja potakne i pokrene putem svog savjeta društvene procese i reforme koje će dovesti do pune konkurentnosti znanja i vještina novodolazećih generacija u Bosni i Hercegovini na evropskom prostoru.“
“Naša djeca su dijamanti koje treba brusiti kroz edukaciju od njihovog samog postanka da bi zasjala punim sjajem na pozornici znanja i društvenog progresa Bosne i Hercegovine, blagostanja obitelji iz kojih potiču i vlastitog samoostvarenja u konkurenciji sa djecom regije, Europe i svijeta.“
